Funderar på herrskor...

35908-204


Jag har bestämt mig för att jag ska ha ett par herrskor i vår. Jag har ju bara det lilla problemet att jag vill ha dom väldigt feminina även fast det ska vara herrskor. Dom här från
Skopunkten har jag funderat på ganska länge nu sedan min vän tipsade mig. Det lutar åt att jag köper dom, men jag funderar då på att måla om dom. Jag är inte säker på i vilken färg, men det vore lite kul. Jag gillar att ha saker som inte alla andra har. Just nu funderar jag på att måla dom silvriga och sätta sidenband i någon härlig färg (kanske rosa) som skosnören, men jag kan nog hinna ändra mig.

Bild: Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh så fina skor!
Det är alltid roligt med en personlig touch :)

Postat av: Susanne

Ja precis... en personlig touch är jag ute efter. Större delen av dom svenska tjejerna kommer ändå att se likadana ut, så jag vill minsann ha något som inte alla andra har =)

2007-02-20 @ 15:44:47
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback