Vårkollektionen på H&M

image714

Igår fick jag H&M-katalogen för våren 2008. Normalt så gillar inte jag H&M så mycket på grund av den bristande kvaliteten på kläderna, men jag hittade några sidor som kallas Classic look. Där är det bara snygga, stilrena och tidlösa plagg. Helt underbart tycker jag. Om jag hittar något med rätt material så kanske jag beställer. En grå kavaj skulle jag, om inte annat, behöva.

image715

Tyvärr har jag varit tvungen att slänga min vackra parkas som jag hade förra våren. Jag tyckte så mycket om den, men den gick sönder. H&M har en parkas som jag tycker är riktigt fin som kanske får ersätta den. Än så länge har jag ingen aning om vad jag vill ha för jacka i vår, men det är långt till våren ännu.

image716

På tal om kjolar så har H&M två kjolar som jag gillar riktigt mycket. Den högra finns i ljusgrått. Så vackert. Jag skulle verkligen vilja ha den högra. Båda kjolarna är modeller som jag gillar. Många sådana kjolar vill jag ha i vår.

Bild:
H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback