Varför hittar jag inte den perfekta kjolen?

image713

Jag hade verkligen velat hitta en kjol på rean. Den ska vara knälång, midjehög och lite "vippig". Alltså vidare nedtill. Klockad kanske det heter? Problemet är bara att hitta en som känns rätt och inte kostar en förmögenhet.

-
Fendis underbara veckade kjol men en brun kant nedtill är en drömkjol för mig. Den är underbar... men den kostar också nästan 8000 kronor med frakt inräknad.

-Från Luella kommer den röda mönstrade kjolen. Den är bara så söt.

-Jag har väldigt svårt att säga nej till rosetter, så en satinkjol från Chloé med rosett på skulle jag inte säga nej till.

-Stilren, vacker färg och tidlös. Burberry Prorsum har tillverkat en perfekt kjol.

Dom kjolarna som jag verkligen har fastnat för hittills kostar en halv förmögenhet och jag tänker inte betala 5000 och uppåt för en kjol. Nåja, letandet fortsätter. Jag är övertygad om att den perfekta kjolen finns där ute någon stans.

Bild: Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback