Steve Maddens webshop

image684

Jag känner att jag har missat enormt mycket under tiden som jag inte har haft något internet, så jag har mycket att ta igen. En glad nyhet var att
Steve Madden har en svensk webshop. Jag gillar nästan allt från Steve Madden. När jag kollade runt på webshopen blev jag mycket besviken över att det knappt fanns något där. Allt kändes bara tråkigt och tomt, men jag hoppas på förbättringar, för i så fall kommer jag ofta kolla in där och beundra alla vackra skor. Och även shoppa en del såklart också ;)

Lite kul är det om man klickar på Info Steve Madden högst upp på sidan. Tusseluddbloggen finns med som en av dom som gillar Steve Madden, och det är sant, så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback