Paljetter

image691

Just nu längtar jag efter ett paljettprytt plagg. Jag har hittat en tuptopp på Gina tricot, men jag skulle helst vilja ha en svart och inte silvrig som på bilden. Svart funkar alltid tycker jag och det kan inte bli för extremt eller uppseendeväckande. H&M har en svart kjol med paljetter som jag gillar skarpt. När jag flyttade så kastade jag dumt nog bort en silvrig paljettkjol som jag trodde att jag aldrig skulle använda, men nu skulle jag minsann vilja ha den.

Helst hade jag nog velat ha en klänning från Catherine Malandrino för närmare 10 000 kronor, eller ett par puderfärgade paljettpumps från Christian Louboutin som är helt underbara, men när det är plagg som används en eller två gånger så håller jag mig till gamla vanliga H&M eller Gina Tricot.

Bild:
H&M, Gina Tricot, Net-a-porter

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh, den klänningen hade varit perfekt nu inför nyår =)

Postat av: Malin

vilken härlig kjol?=

2007-12-27 @ 11:45:16
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback