Paket/Dagens outfit

image712
Idag kom en man från DHL med ett paket till mig och jag blev så glad. Mitt efterlängtade paket från Net-a-porter var det. Tyvärr fick jag ingen sån där fin svart låda den här gången, men det är ju trots allt innehållet som räknas.

image711
I paketet var det en blus från See by Chloe som jag har velat ha i evigheter, så jag var tvungen att passa på när den var på rea. Nu har jag äntligen en vit blus som jag har letat efter så länge. Men jag är däremot tveksam till min outfit. Jag tycker att jag ser lite ut som en servitris i det här svartvita. Jag är väldigt nöjd med min blus i alla fall. Jag visste inte att det var små söta prickar på den, men det är bara en bonus.

Blus - See by Chloe
Kjol - H&M
Strumpbyxor - H&M
Stövlar - Steve Madden
Armband - Kenneth Jay Lane

Kommentarer
Postat av: Amanda

Superfin blus! Bra köp! =)

Postat av: MiaShopping

Du är jättesnygg!

2007-12-28 @ 17:36:00
URL: http://www.miashopping.com
Postat av: Meg

Har för mig att jag skrev det förut, men jag måste säga det igen: jag gillar nya frisyren! Blusen är också fin såklart! Allt klär en skönhet!

2007-12-28 @ 19:22:41
Postat av: Tusse

Amanda: Tack! Ja jag är supernöjd!

MiaShopping: Tack, det var snällt :)

Meg: Tack! Ja där är mitt hår blött, men jag trivs bra med kortare hår. Ja blusen gillar jag skarpt :)

2007-12-29 @ 00:56:35
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Marte

Kjempefin outfit!:)

2008-01-06 @ 22:50:50
URL: http://marteverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback