Onsdag

Nu är jag här vid en dator igen. Jag har lyckats ta min lilla bil och köra till en by/ort (?) som ligger ca 1,5 mil från där jag bor. Alltså halvvägs till Uppsala. Jag har alltid trott att jag inte skulle klara av att inte bo centralt, men nu så tycker jag det är underbart att bo där jag bor. Jag trivs som fisken i vattnet eller handen i handsken eller vad man nu vill kalla det :)

Nu sitter jag i alla fall i Storvretas bibliotek och ska göra lite studier. Jag ser verkligen fram emot att göra bort allt det här skolarbetet. Sen efter jul när allt studerande är slut så har jag bestämt att jag ska måla om i köket och min lilla walk-in-closet. Det är kul att måla om :)

Nu är det bara 8 dagar tills jag åker upp till norrland i en vecka. Det ska bli trevligt. Förhoppningsvis så har dom snö där uppe. Det ska vara snö på julafton tycker jag.

Efter jul så vill jag ha vår direkt. Jag längtar efter att ha på mig i vårjacka med nyshoppade solglasögon och njuta av den varma vårsolen. Jag vill shoppa solisar nu! Eller egentligen så vill jag shoppa vad som helst nu som inte har med inredning och hemmet att göra. Det har blivit bara sådana saker i ca 2 månader nu och jag tycker att det räcker nu. Jag vill shoppa kläder och accessoarer åt mig själv istället...

Nu är det bäst att komma igång med skolarbetet så det blir klart någon gång, men jag återkommer nog med fler inlägg de närmsta timmarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback