Min önskelista julen 2007

image696

Nu är det dagen före dopparedagen och det finns några saker som jag skulle bli väldigt glad över om tomten kom med till mig imorgon. Tyvärr får jag nog inte något av det här, men jag kommer garanterat bli glad för det jag får ändå. Drömma kan man alltid som tur är.

* Nya gummistövlar behöver jag verkligen efter mitt tragiska ögonblick då jag var tvungen att kasta bort mina som jag hade. Marc by Marc Jacobs fulsnygga stövlar funderar jag på. Helst i svart då.

*Ny mobil är nästan ett måste snart. Den jag har nu är helt knäpp. Jag har alltid gillat Sony Ericssons mobiler mest. S500i är riktigt söt, men jag har nog egentligen ingen aning om vad jag vill ha för modell.

*En dröm som jag har är att någon gång få äga en klassisk Burberry trench coat. Jag har bestämt att jag bara måste ha en någon gång. Förr eller senare. Helst förr...

* Även ett par klassiska svarta pumps i skinn skulle jag vilja äga. Gärna ett par från Jimmy Choo.

*Idag när jag var på stan såg jag dom här vinröda pumpsen på Din Sko med silvrig sula. Dom är jättesnygga. Tyvärr fanns dom inte i min storlek, annars hade jag köpt dom. Dom såg mörkare ut i affären tyckte jag.

*En mysdress från Juicy Couture har jag velat ha i många år, men jag har ingen ännu. Det känns inte som någon livsviktig investering (som trenchen och pumpsen är) men det skulle helt klart vara trevligt att äga.

* En ring med en stor sten är så snyggt att ha. Jag gillar den här från Juicy Couture.

*Sist men inte minst skulle jag vilja ha ett väldoftande doftljus på mitt sängbord som jag kan tända medan jag läser på kvällarna. Calypsos doftljus med doften Mimosa verkar vara uppskattat av många. Jag gillar verkligen doftljus.

Bild:
Net-a-porter, TBH, Jimmy Choo, Din Sko, Mrs H, blush, tlcworldwide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback