Maybelline water shine elixir

image698För några dagar sedan var jag på Kicks för att köpa ett rött läppstift eller läppglans att ha under julen bara. Jag letade efter ett som var så billigt som möjligt då jag ska använda det så lite. Det blev att jag köpte ett rött Water Shine Elixir från Maybelline och jag bara älskar det. Läppglanset ger mycket färg och innehåller ingefära (om jag inte minns helt fel) som ger förstorande effekt. Jag gillar inte applikatorn alls. Det blir bara inte bra, men när det väl sitter där det ska så tycker jag väldigt mycket om det. Av mig får det en fyra av fem möjliga.

Bild:
Maybelline

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte också ett Watershine inför Julens fester. Hade precis samma tanke som dig. Ett billigt läppglans. Blev Crimson Kiss och jag blev jättenöjd med resultatet.Vilken nyans köpte du? Däremot är förpackningen jättekass.För alltid för mkt eller för lite... Ska nog köpa Sweet Nectar också för vardagsbruk. Ha d bra!

2008-01-05 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback