Lördag

Igår kväll spenderade jag ganska många timmar i frisörstolen och fick håret klippt och slingat. Det är så skönt att bli av med lite hår när man har så mycket som jag har och verkligen inte gillar att ha det. Jag har insett att jag måste hitta en frisör i Uppsala. Det går ju inte att vänta tills jag ska till Luleå med att klippa mig, men jag är så rädd. Jag tror att någon kommer att klippa alldeles för mycket. Det är också svårt att veta vem som är bra och inte. 129 frisörer finns det i Uppsala. Hur ska jag välja rätt?

image688Snart ska jag ut på en shoppingtur. Jag måste ju se om det har kommit några nya affärer här i Luleå medan jag har varit borta. Jag har inte shoppat här sedan i våras, så det ska bli skoj. Ikväll ska jag träffa vänner och dricka glögg. Det ska bli väldigt trevligt att få se dom igen. Nu ska jag leta fram mitt rösa Essielack och lacka naglarna juligt röda innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback