Julkalender

Jag känner att jag missar mycket när jag inte har något internet (förhoppningsvis så har jag det på måndag, men man ska inte hoppas för mycket när det gäller telia). Nyss så hittade jag den supersöta julkalendern på Modette. Den hade jag velat vara med på från början, men det gick ju såklart inte när man är en internetlös liten Tusse som är enormt irriterad på Telia vid det här laget. Jag känner mig inte uppdaterad vad gäller något. Jag brukar inte se på nyheterna på tv eller så, utan det är aftonbladet.se som får ge mig information om hur läget ser ut i världen, men utan internet vet jag ingenting.

Men tillbaka till julkalendern; lucka nummer tio hade jag velat vinna. Marc Jacobs supersöta parfym, Daisy, är bara underbar. Jag skulle gärna vilja ha den i mitt badrumsskåp. Flaskan är ju hur fin som helst. På tal om julkalendern så har jag inte skaffat mig någon chokladkalender i år. Det brukar jag alltid ha och nu är det nästan för sent. Jag får anamma traditionen det nästa år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback