Happy New Year!

image721

Idag är årets sista dag. Jag ser verkligen fram emot år 2008. Det tror jag blir ett bra år. Imorgon ska jag upp och jobba tidigt, så jag kommer att ha en lugn nyårsafton och inte vara uppe allt för länge.

Mitt nyårslöfte är att jag ska sluta äta godis och mycket annat som innehåller för mycket socker. Man ska ta hand om sin kropp och jag är hemskt rädd för att få diabetes.

Jag hade tänkt börja dagen med att gå upp och se på
Nyhetsmorgon när Karolina Skande pratar vårmode, men min box krånglar, så jag kan inte se på tv för tillfället. Som tur är så kunde jag se klippet på nätet.

Jag hoppas att mina läsare får en nyårsafton och ett gott nytt år!

Bild: Malagent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback