Dagens outfit

image694

Nu är det riktigt länge sedan som jag hade en dagens outfit med i bloggen. Idag tog jag en snabb tur på stan eftersom det blir utgång på juldagen så var jag tvungen att köpa mig en biljett dit. Jag råkade gå förbi Gina Tricot också och där hittade jag en jättesöt klänning som jag var tvungen att ha. Så nu har jag något nytt att ta på mig då. Jag ska försöka få med en outfitbild i bloggen när jag har på mig den.

Linne - American Apparel
Kofta - Paul & Joe
Kjol - H&M
Strumpbyxor - KappAhl
Armband - Kenneth Jay Lane
Scarf - Louis Vuitton
Stövlar - Hittade dom i mammas garderob. Ingen aning om var dom kommer ifrån.

Kommentarer
Postat av: Meg

Oj, vad många nya inlägg det var nu! =) Kul att du är tillbaka! God Jul nu Sus!

2007-12-23 @ 18:22:14
Postat av: Tusse

Meg: God jul vännen! Hoppas att tomten är riktigt snäll med dig imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback