Dagens önskeoutfit

image687
Jag bara längtar efter att få ta på mig en söt klänning och ha en mysig jul.

-Klänningen kommer från Marc by Marc Jacobs och jag skulle mer än gärna ha en sån på mig.
-Väskan är min drömväska just nu. En Louis Vuitton Monogram Vernis i modellen Bedford och helst i färgen Indigo. Jag gillar mörkblått.
-Jag har alltid gillat musskorna från Marc by Marc Jacobs. Nu finns den i en silvrig version. Något som är helt supergulligt är den söta lilla rosetten som finns bakom ena musörat. Jag vill ha dom SÅ mycket. Den är så klassisk men ändå helt galet söt.

Nu när det är mitt i vintern skulle jag ha ett par tjocka strumpisar till och kanske en mysig kofta.

Bild:
Stylebop och Louis Vuitton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback