Dagdrömmer...

Det går väldigt långsamt för mina studier just nu. Jag sitter och dagdrömmer och en kofta från Whyred som jag hittade i förra veckan. Den är så mjuk och mysig. Jag vill så gärna ha den. Jag tror att den är näst intill perfekt. Tyvärr kostar den 1 400. Egentligen har jag inte råd med det nu, men jag funderar på att helt enkelt ta mig råd till att köpa den. Åh, den är så fin!

Nej nu måste jag koppla bort kofttankarna och börja tänka på vård istället så jag får den här uppgiften att bli klar snart...

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Jag var på outleten i Barkarby idag. De kanske hade haft din kofta lite billigare där. Hur ser den ut?

Postat av: Tusse

MiaShopping: Den är grå, långärmad och går en bit ned på höften. Väldigt enkel och stilren. Tror inte att den hade några fickor eller så. Jag har nästan helt bestämt mig för att köpa den :)

2007-12-12 @ 12:09:17
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback