American Apparel

image720

American Apparel har helt underbara basplagg. Just nu känner jag att jag skulle behöva en enkel klänning som jag kan använda dagtid med ändå även ha kvällstid. American Apparel har en klänning som heter Cross Front Dress och jag gillar den väldigt mycket. Problemet är bara att den finns i två olika material som jag inte gillar så mycket; poplin och polyester. Något som är väldigt positivt är att det finns möjlighet att recensera AA:s plagg och de flesta gillar båda klänningarna, men några tycker att poplinklänningen ser billig ut och som ett billigt lakan. Jag gillar verkligen modellen så jag vet inte hur jag ska göra angående den här.

Bild:
American Apparel

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gör som du själv tycker, och ta den du själv anser vara snyggast =)

Postat av: Jessica

Den på bilden är sjukt snygg! älskar färgen! vet du var man kan köpa sådana i butik? stockholm?

2008-01-09 @ 14:39:07
URL: http://jessicafinnsvisst.blogg.se
Postat av: Tusse

Jessica: Ja färgen är väldigt fin :) Ja det finns ju en American Apparel-butik i sthlm, men om den finns där eller inte kan jag tyvärr inte svara på...

2008-01-09 @ 16:50:34
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback