Veckans vill-ha-objekt

image486

Den här bilden är en väldigt bra beskrivning på hur jag skulle vilja se ut i höst. Lacktights och en stor stickad tröja till är jättesnyggt. Tyvärr blir det nog ingen tröja från Burberry, utan jag ska nog ge mig ut på jakt efter ett billigare alternativ.

Minimarket har en tröja som är galet snygg som jag bara vill ha hur mycket som helst:

image487

Den finns att beställa i svart också, men det finns ingen bild på den tyvärr, så ni får nöja er med en bild på en brun. Liksom den långa tröjan med ihopknycklade ärmar och lacktights till vore perfekt för mig i höst. Åh, vad jag vill ha den!

Bild:
Style, Minimarket

Kommentarer
Postat av: Rana

håller med, burberrys kollektion har grymt snygga looks.

Postat av: Natalie

Jag håller med: Lacktights och stor stickad tröja är snyggt :)

2007-08-14 @ 16:47:24
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Tusse

Rana: Ja verkligen. Jag vill ha allt! Eller nästan allt i alla fall :P
Natalie: Ja jättesnyggt :P

2007-08-15 @ 00:08:02
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback