Tusse tar fram symaskinen...

image453
Idag har jag lyckats göra mycket tycker jag och det fortsätter på samma linje ikväll. Jag håller på att tvätta lite och nu ska jag börja sy. Ett linne ska kortas av, ett par silvertights ska sys in och ett par jeans ska fållas upp. Mycket duktig känner jag mig.

Jag fick förresten ett paket i min lilla gröna brevlåda idag. Imorgon ska jag ordna en bild. Jag är sååå nöjd med innehållet i paketet :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Bild:
Babythestarshinebright

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har också en symaskin nu! Jag ska ta mig an och sy när jag får lite tid över nångång.. :)

Postat av: Tusse

Veronika: Vad bra att du har en symaskin nu. Dom är verkligen bra att ha :)

2007-08-03 @ 10:02:05
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback