Soffan med stort S

image495

Nu har jag sett Jysk-reklamen på tv massor av gånger dom senaste dagarna och jag blir bara mer kär i Toscana-soffan för varenda gång jag ser den. Jag har nämligen funderat på att jag skulle vilja ha ett vardagsrum som är brunt och beige, så den soffan skulle vara perfekt.

image496
Och sen några Celine-kuddar i den soffan skulle kännas bra. Åh, vad jag vill ha den soffan!

Nog för att det här ska försöka föreställa en modeblogg, men ibland måste jag klämma in lite annat också, som en Toscana-soffa till exempel.

Bild:
Jysk

Kommentarer
Postat av: Lina

skitfin! OCH VILKETPRIIS! Superbilligt:P

Postat av: Elle

Uhh..vet inte om jag gillar att det är mocka riktigt. Men annars var den fin..& som sagt, billig

2007-08-20 @ 14:40:01
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Jättefin ju! ^^

2007-08-20 @ 14:48:42
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: emma L

jag har Olympiasoffan som är nästan exakt likadan, fast med lösa sittdynor och ryggkuddar. Köpte den på Jysk i hästas för 2500, jag är sjuuuklt nöjd! :D
Det blev Olympia och inte Toscana eftersonm Olympia fanns i grått, och jag ville inte ha en kamelfärgad.
Go for it om du gillar den! :)

2007-08-20 @ 15:20:45
Postat av: Tusse

Lina: Ja den är verkligen billig och jag gillar den skarpt.
Elle: Jo det där med att den är i mocka gillar inte jag heller. Det känns som att den borde vara så svår att hålla ren då, men den är ju så billig, så den är nästan värt att testa om den går att hålla ren :P
Fröken fredag: Ja det tycker jag med :D
Emma L: Det är helt klart mera praktiskt med lösa kuddar i den, men jag gillar den så mycket så jag kanske kan stå ut med dynor som inte går att ta loss :)

2007-08-20 @ 22:54:33
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback