Shoppingbehov

image497

Jag har gett mig själv shoppingförbud fram till nästa måndag när jag får lön, men jag gjorde det enorma misstaget att virra runt lite på stan innan jobbet idag. På Gina Tricot hittade jag ett sånt här brett skärp för 99 kronor som jag vill ha helt galet mycket, så jag funderar på om jag måste dit och köpa det imorgon innan det tar slut.

image498

När jag kollade på Gina Tricots hemsida så fick jag se den här fina capen. Jag tycker att den är helt underbar. Det kanske är en sån jacka jag borde ha i höst? Det är en sån jacka som kommer fastna i min hjärna och aldrig försvinna förrän jag köpt den och den hänger sött i min garderob och väntar på kallare väder så den kommer till användning.

Bild:
Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Veronika

Provade capen i Stockholm i helgen! Den är snygg! =)

Postat av: Tusse

Veronika: Vad bra att den är snygg i verkligheten också. Jag tror inte att den har kommit hit till Skellefteå ännu, men jag hoppas att den kommer hit så jag kan prova den. Jag kanske inte gillar den lika mycket när jag väl har på mig den.

2007-08-21 @ 12:29:53
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Meg

Snygg jacka!

2007-08-22 @ 20:02:20
Postat av: Tusse

Meg: Ja den verkar fin :) Jag hoppas att den kommer hit till Skellefteå så jag kan gå och prova den...

2007-08-23 @ 13:52:18
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback