Reafynd på Net-a-porter

image502


Net-a-porters slutrea kan man göra många fina fynd om man letar noga. Det här är en del av det jag skulle vilja ha:

Tischor behöver man alltid. Jag hittade två från Marc by Marc Jacobs med söta tryck på för under femhundringen styck.

See by Chloes vita blus har jag velat ha hela våren, men det har aldrig blivit något köp. Jag är verkligen i stort behov av en vit blus nu.

Jag har inte riktigt släppt det här med dödskallar ännu. Alexander McQueens dödskallelinne får du för dryga 300 pix.

Ett par Chloémockasiner känns som en superbra investering och brunt passar till allt. Nu är det dessut 30% rabatt.

Den vita clutchen med lila blommor och ett armband på som man sätter runt armen och aldrig behöver oroa sig för att tappa sin väska är helt underbar. Snyggare kuvertväska har jag aldrig sett.

Två See by Chloé-kjolar hittade jag också. Den vänstra har jag skrivit om några gånger i vår och jag tycker fortfarande att den är väldigt fin. Den högra i denim är enkel, stilren och snygg ihop med det mesta och vid dom flesta tillfällena.

Bild: Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback