Paketet som gjorde mig glad

image473 

Igår kväll när jag städade så lyfte jag på en hög med reklam och där bland allt onödigt som kommer i min postlåda så låg en paketavi. Gissa om jag blev lycklig!? JA!!

Tyvärr var det då för sent för att hämta ut paketet så jag gjorde det på väg till jobbet idag. Jag blev så irriterad när jag såg att min cykel hade punka så jag blev tvungen att gå, men när jag sen hämtade mitt paket och fick en sånt sött litet paket med en lila rosett på så kan man inte bli annat än glad igen.

Paketet kom från Strawberrynet och jag hade beställt ett Color Fever Shine-läppstift från Lancôme i färgen Tasty beige. I höst satsar jag på smink i bruna och beige nyanser.

Jag har aldrig beställt från Strawberrynet förut, men det var en bra nätshop och jag kommer beställa smink och hudvårdsprodukter därifrån många gånger till

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Ja, Strawberrynet är suveräna! Slapp du tullen? Annars betalar de tillbaka de pengarna till dig.

Postat av: Tusse

MiaShopping: Ja jag slapp som tur var tullen :) Synd att inte alla är så snälla att dom betalar tillbaka tullen...

2007-08-10 @ 17:14:59
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback