Onsdagsshopping

image520

Idag var det 10 % rabatt på
HM för medlemmar och jag gav mig dit efter lektionen på morgonen. Jag har spanat in det här paraplyet tidigare och jag gillar det söta äppelmönstret, så idag slog jag till på det. Det finns även en sjal, regnjacka, väska och börs med samma mönster, men paraplyet fick räcka.

image521
En hög med svarta strumpisar plus ett par svarta och ett par lila leggings köpte jag också. Jag letade efter dom färgglada strumpbyxorna i 2-pack, men dom fanns inte.

image522

Jag behövde en lila topp av något slag och jag hittade det här lila linnet för bara 98 kronor. Som hittat!

image523

Jag var in en snabbis på Glitter också. Jag ville ha ett par guldörhängen och hittade dom här. Dom duger så länge. När jag åker till sthlm om en månad hoppas jag på att hitta några andra som jag gillar bättre.

Det blev en trevlig shoppingdag idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga köp. Paraplyet var ju hur sött som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback