Nyckeltrender

Style.com hittade jag höstens nyckeltrender och det var tyvärr inte så mycket som jag tycker om:

image454

Gray market var en av trenderna och grått tycker jag om. Det passar till allt och jag trivs bra i den färgen. Det passar dessutom väldigt bra ihop med orange som är min favoritaccentfärg i höst.

image455

Knit parade är nästa trend. Stickat är fint och varmt att ha på sig, så det gillar jag. En stor svart stickad tröja som på bilden längst till vänster skulle jag vilja ha.

image456

Suiting up: Kostymen är en ny kärlek för mig. Jag har inte gillat det förut, men nu tycker jag att det är väldigt snyggt. Kavajer kommer det nog finnas en del av i min garderob i höst och även ett eller två par kostymbyxor.

image457

Det fanns tre trender som jag inte tycker om.

Detail operation är ingenting för mig. Jag har alltid haft svårt för plagg med mycket detaljer och jag tror inte att jag kommer ändra mig i höst. På bilden till vänster så är det en hemskt ful klänning och något i den stilen skulle jag aldrig sätta på mig.

Global exchange: Både detaljer och mönster är något som jag inte gillar, så den här trenden går också bort, tyvärr.

Trenden Winged migration verkar bestå av fågelfjädrar. Så hemskt ju. Ett stort NEJ säger jag om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback