Mystery Game

image506

Jag gick in på
Kicks idag för att se om dom hade paletten från Dior som jag har skrivit om förut och dom hade den. Det trodde jag aldrig. Den var fin och så, men nog ingenting för mig. I höst vill jag ju ha bruna ögonskuggor, men det var inte riktigt rätt nyanser för mig och dom två läppglansen kommer jag inte att använda. Dessutom så beställde jag ju bruna ögonskuggor igår, så Diorpaletten får stanna kvar på Kicks.

Kicks hittade jag däremot något som var mer intressant än Diorpaletten. Lancômes höstkollektion som heter Mystery Game. Jag har funderat på vilken nagellacksfärg jag ska satsa på i höst och den färgen som modellen för kollektionen har på sig är jättesnygg.

image507

Tydligen så ändrar nagellacket färg när man drar över en magnet över lacket innan det har torkat. Magneten sitter under flaskan. Jag bara måste ha det. Imorgon ska jag dit igen och köpa det. Lacket är bara perfekt.

Mystery Game innehåller också andra intressanta saker som en Destiny Cube och Baume Baiser som är ett läppbalsam med marshmallowdoft.

Bild: Lancôme

Kommentarer
Postat av: Mrs J

Nagellacket är jättesnyggt! Man låter första lagret lack torka helt. Sedan målar man ett andra lager och håller nageln framför en magnet innan lacket torkar. Mitt lack har hållit perfekt i sex dagar = rekord för min del! Färgen drar åt aubergine-lila.

2007-08-23 @ 18:50:16
Postat av: Tusse

Mrs J: perfekt! Precis som jag vill ha det ju :) Aubergine-lila är ju jättefint. Jag kommer nog att gilla mitt lack riktigt mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback