Lindex

image505
Nu har jag varit på min lilla shoppingtur. Eller det blev snarare fönstershopping eftersom jag inte köpte något. På
Lindex hittade jag den här mönsterstickade tunikan som jag tycker var jättesöt. Jag har nämligen tänkt att jag vill ha något sött och gulligt tillsammans med mina lacktights för att få en kontrast. Egentligen hade jag velat ha en topp eller tunika med spets. Jag kommer bara att tänka på den söta klänningen som min vän köpte men lämnade tillbaka. Jag gillar den söta nattlinneskänslan man fick av den. Åh, vad jag hade velat ha den nu.

För övrigt visste jag inte att Lindex hade en webshop. Det är bra för en sån som mig som bor i Norrland dit mycket fina kläder aldrig kommer.

Bild: Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback