Innehållet i två av mina paket

image458

Här kommer en bild på vad mina två senaste paket innehöll. Igår fick jag mina jeans från Acne och idag fick jag en svart kavaj från H&M. Jag är jättenöjd. Det är lite besvärligt för en kortis som mig att köpa byxor, alla är ju alltid för långa, men det är tur att jag har en symaskin.

Det är först nu jag har insett hur mycket jag skulle älska mina Tubes från Acne, så jag har inte vågat köpa dom tidigare. Jag kommer använda dom massor i höst.

På bilden har jag även ett vitt linne från American Apparel, en sjal som jag fyndade på eBay och skor med kilklack från Din Sko som jag köpte på rea i Västerås.

Nu väntar jag bara på två paket till som jag hoppas kommer till veckan... Jag bara äääälskar nätshopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback