Höstens önskningar

Jag hakar på Sofia's lista över höstönskningar. Det finns en del som jag har svårt att klara hösten utan:

image516

1. En stor, mysig och stickad tröja
. Den här från Minimarket är perfekt, jag vill ha den så otroligt mycket, men den kostar nästan 2 700 kronor och det vet jag inte om jag är beredd att lägga ut på den.

image517

2. En varm och skön halsduk
är ett måste i höst. Just nu skulle jag helst vilja ha en från Burberry i rosa.

image518
'
3. Sängen Malm med tillhörande sängbord från IKEA är min drömsäng just nu. Jag bara måste ha den i min nya lägenhet. Åh, vad jag längtar efter att få flytta.

image519

4. Höstskor är ett måste att inhandla i höst. För tillfället är jag mest sugen på Vagabonds skor med rågummisulan som påminner om Marc by Marc Jacobs skor.

Bild:
Minimarket, Burberry, IKEA, Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback