Fynd bland gamla kläder

image468

När jag var hemma hos mina föräldrar för ett par veckor sedan gick jag igenom massor av gamla kläder som jag lämnade där när jag flyttade hemifrån. Då hittade jag bland annat den här velourklänningen. Det är många som har dissat sammetstrenden i höst men jag gillar den. Velour och sammet är inte samma sak men båda materialen är mjuka och det är väldigt snyggt att blanda olika material i en outfit, så velourklänning och lacktights kanske kan vara något för mig i höst. Jag minns i alla fall att jag tyckte om den här klänningen när jag hade den på högstadiet.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin dag!

Postat av: Tusse

Karin: Tack detsamma :)

2007-08-08 @ 18:16:02
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback