Dagens önskeoutfit

image490

Nu är det äntligen helg igen. Det är verkligen skönt att få vara ledig och det förtjänar jag. Lugnt och skönt ska det bli med en del bloggande och cykellagande. Just nu längtar jag efter hösten, så därför blev det en önskeoutfit som jag skulle vilja ha i höst när det inte är såhär varmt.

Kofta: Oversizead bomullscardigan från
Miu Miu.
Linne: Vitt baslinne från American Eagle. Jag skulle vilja testa om dom är lika sköna som American Apparels linnen.
Scarf: Lila scarf i silke/ull/kashmir från Alexander McQueen.
Kjol: En grå och stilren kjol. Precis vad jag skulle vilja ha.
Väska: Jag gillar fortfarande metallictrenden, trots att den har hängt med ett bra tag nu och man borde vara trött på det. En silvrig väska från Alexander McQueen skulle jag inte ha något emot att ha.
Skor: Det var väldigt svårt att hitta ett par lila skor, men dom här Lanvin-ballerinorna är nästan samma färg som scarfen.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja avundas dem som kan bära färgen orange!

Postat av: Jonna

fick precis hem tre stycken linnen som jag beställt från ae.com de är super sköna! try them out! och billiga dessutom!:)
J

2007-08-21 @ 17:06:53
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Tusse

Jonna: Jasså, ja då måste jag ju nästan testa dom då :P Men blir inte frakten väldigt dyr? Och det blir väl tull på dom också?

2007-08-21 @ 23:10:44
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback