Dagens önskeoutfit: Längtan efter hösten

image459

Idag längtar jag verkligen efter hösten. Jag trivs bra i mörka färger och härliga varma höstplagg, så idag blir dagens önskeoutfit en dedikering till hösten som jag vill ha här så snart som möjligt så jag får användning för alla mina höstplagg.

Klocka: En röd Toy Watch
Klänning: Jag föll för rosetten och kontrasten den gör mot den gråa klänningen. Den här kommer från Diane von Furstenberg.
Väska: Miu Miu's underbara lackväska skulle jag inte säga nej till.
Leggings: Även dom är från Miu Miu.
Stövlar: Grymt snygga från Stella McCartney med lackdetaljer som matchar väskan. Dom vill jag ha!

Bild:
Mytheresa, Matchesfashion, Brownsfashion, Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback