Dagens önskelista

image449

Jag längtar så oändligt mycket efter mina paket nu. Varför ska det gå så sakta för posten att komma hit med paketen? Jag får shoppingabstinens just för att jag inte har något nytt att titta på i garderoben, men det är ändå pengar borta från kontot. Det känns helt enkelt inte tillfredsställande att ha det såhär. Så skynda hit med paketen herr brevbärare!

Medan jag väntar så har jag hittat fina små saker som jag gärna skulle vilja ha:

-I vinter vill jag ha en skön och fin halsduk. En från
Missoni skulle inte kännas fel.
-Skärp är fint och Yves Saint Laurent har gjort ett i lack som jag tror skulle trivas bra om min midja.
-Sjalar gillar jag massor och skulle vilja ha hundratals. Den här från Fendi är stilren och så väldigt fin. Perfekt för mig.
-Sköna koftor är alltid bra att ha och det går att matcha på oändliga sätt. La Redoute har en kofta i kashmirull som skulle hålla i många säsonger och den ser riktigt fin och mysig ut.
-La redoute har även en tunika som jag gillar. Den har orange kantband i ärmslutet och längst ner på tunikan och det var nog det som fick mig att tycka så bra om den. Orange är så fint!
-På tal om orange så skulle en orange sjal inte vara helt fel. Den här kommer från Versace och den ligger högt upp på min "vill ha-lista".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback