Bastoppar

image500
Jag hade ganska tråkigt på jobbet ikväll så jag hann fundera över vad jag ska ha på mig imorgon. Tråkigt nog hann jag inse att jag är i stort behov av bastoppar. Linnen ska jag beställa från American Apparel snart, men några t-shirtar skulle jag också behöva, men AA:s tee ser inte ut att ha så fin passform (den till vänster).

T-shirtarna måste vara av ren bomull och ha fin passform så man kan använda den till byxor och kjolar med hög midja. Gina Tricot har en tee som heter Carro (mitten på bilden) som verkar helt perfekt, men jag tror inte att den är gjord av enbart bomull. Jag ska nog ta mig en tur dit snart också kolla om dom har Carro-topparna och vad det är för material.

La Redoute har också en del bastoppar av fin kvalitet, så även det är ett alternativ. Jag måste kolla upp det här ta reda på vilka bastees som är bäst.

Bild:
American Apparel, Gina Tricot, La Redoute

Kommentarer
Postat av: mikaela

vanliga men fina ! =)

Postat av: Tusse

Mikaela: Ja men det är ju det som är grejen, att dom ska vara enkla och vanliga :)

2007-08-22 @ 12:01:06
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback