Älskade Ikea

Jag fick nyss IKEA-katalogen. IKEA är helt underbart att vara i och titta på alla vackra möbler, men nu får jag nöja mig med att titta i en katalog. Jag skulle vilja ha en ny säng och sängen Malm skulle jag vilja köpa med ett avlastningbord bakom som man kan sätta söta små ljus och blommor på eller så man kan ha dom här avlastningsborden på sidorna. Så fint, så fint. Men det blir ingen ny säng förrän jag har flyttat härifrån... och det gör jag förhoppningsvis vid årsskiftet. Jippiii!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vi har malmsängen i ekfanér, den är helt underbar, sjukt snyggt till allt!

Postat av: Tusse

Stephanie: Det känns bra att veta att det finns någon som har den och tycker om den, då vet jag att jag kommer göra ett bra köp :)

2007-08-02 @ 11:36:26
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback