Underbara

image314
Mitt letande efter silversandaler fortsätter. Om jag hade haft sisådär 7000 kronor över som bara låg och skräpade någonstans. Då hade jag köpt dom här från Fendi.

Jag har verkligen ingen motivation för att blogga egentligen. Som det är nu så gör jag mest bara inlägg med söta kläder eller accessoarer som jag vill ha.

Mitt liv känns som ett stort kaos just nu. Det är så mycket som händer och mitt huvud hänger inte riktigt med. Jag är helt slut och orkar snart ingenting. Jag måste ta ledigt från allt någon dag och verkligen göra ingenting. När jag ska ha tid med det vet jag inte. Jag har mycket krav på mig själv, som tyvärr är lite för höga, och det är svårt för mig att leva upp till allt. Så bara det gör det lite extra tungt för mig.

Idag behövde jag lasta över lite av mina bekymmer på bloggen. Egentligen försöker jag att inte låta så mycket sånt hamna här, men ibland går det såhär.

Nu är det nog dags för mig att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback