Tisdag

Jag är tyvärr alldeles för duktig på att göra saker i sista sekunden. Massor med skolarbeten har jag, så det är fullt upp nu. Det är ändå väldigt skönt att gå en sån här flex-utbildning, så man kan göra saker lite när man vill och lektionerna är inte obligatioriska så jag hinner jobba en del också. Som ikväll till exempel ska jag jobba. Det har blivit ganska mycket jobb för mig den här månaden.

Imorgon är en bra dag! Då får jag pengar från CSN och på fredag får jag lön. Fast jag har ju shoppingförbud, så jag får inte ha så kul med min lön.

Nästa vecka ska Tusse ut och resa lite. Ska ta mig söderut i Sverige. Det ska bli jättekul att få komma bort från Skellefteå några dagar. Förhoppningsvis är det lite varmare där. Just idag är det soligt och lite varmt, men jag vill ha varmare än så. Tycker inte om att frysa.

Idag är det städdag. Dags att börja dammtorka lite.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hur långt söderut i Sverige ska du då bege dig? :)

Postat av: Tusse

Veronika: Jag ska till Gotland, så det blir några mil att åka för mig :)

2007-04-25 @ 15:05:59
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback