Silversandaler eller inte silversandaler?

image311
Vissa saker skapar sådant enormt ha-begär, så jag känner att det där bara måste jag ha. Att något materiellt som till exempel ett par skor kan ge mig ett helt nytt självförtroende eller göra så jag känner att min outfit blev fulländad, det är nog ganska bra ändå.

Jag läste Sofies inlägg på
Fatale om sandalerna från Louis Vuitton. Den tjejen kan verkligen skriva på ett sätt så man blir helt tagen. Man förstår precis hur hon känner och sådär brukar jag också känna. Efter att ha läst det så får jag den känslan att till exempel dom underbara silvriga sandalerna kan vara ett av årets mest perfekta köp. Jag skulle älska dom så otroligt mycket.

Egentligen är jag ingen sko-person. Det är inget som jag lägger särskilt mycket tankar eller möda på att hitta dom perfekta. Det blir vad det blir och jag lägger inte särskilt mycket pengar på det heller.

Just nu känns det som att jag bara måste ha silversandalerna från Marc by Marc Jacobs, men jag kanske ändrar mig till imorgon. Det vore bra om jag ändrar mig, för då sparar jag mycket pengar om jag lyckas hitta ett par andra som är billigare.

Bild: Browns fashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback