Shoppat på löningsdagen

image317

Jag gillar verkligen datumet den 25:e i varje månad. Det gör mig lite lycklig ;)

Idag blev det en del shoppat. Det på bilden plus mat, men maten tänker jag inte lägga upp bilder på i bloggen.

Jag köpte:

  • Ett gult hårband från Glitter. Jag ska köpa stora strasstenar och sätta fast på det hade jag tänkt.
  • Solglasögon i Wayfarer-modell. Egentligen tänkte jag köpa ett par från Ray Ban, men jag insåg att dom skulle få för högt PPA. Dom skulle nog inte användas så ofta, så jag köpte ett par från Glitter istället. Mycket bättre PPA kommer dom få.
  • Läppbalsam med jordgubbsdoft från Body Shop. Det doftar underbart! Jag var bara tvungen att ha det.
  • Två rosa hårklämmor från Glitter. Jag gillar alla färgglada saker just nu.
  • Nedelpolerare från HM. Alltid bra att ha!
  • Brun-utan-sol från Clinique. Den är den bästa BUS:en som finns enligt mig. Många andra blir alldeles orange eller luktar konstigt.
  • Barnängens duschkräm med yoghurt och extrakt av röda bär är underbar. Den luktar gott och är jättebra för huden. Min favorit!
  • Sen så köpte jag en pyjamas också. Jag är frusen tjej med världens kallaste lägenhet, så även mitt i sommaren behövs det. Köpte en på HM med Snobben på. Så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback