Lösning

image315

Just nu är är min Speedy från
Louis Vuitton min käraste ägodel. Jag älskar den så. Den har redan fått riktigt lågt PPA. Det enda som jag har irriterat mig lite på är att botten börjar hänga så mycket på den och hela väskan säckar ihop när man har lite tunga saker. Men nu har jag lagt en tidning (Vecko Revyn :P ) i botten och hela väskan har en helt ny form. Nu ser den ut precis som jag vill, så jag tycker om den ännu mer nu. Jag kommer känna att den är perfekt den dagen skinnet mörknar.

Jag har en Pouchette Accessoires sedan två år tillbaka och handtaget har fått en alldeles underbar färg nu. Jag har inte riktigt tålamod att vänta två år, så jag hoppas att det går snabbare än så med den här väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback