Kvällens outfit

image293

Jag tycker verkligen inte om att hamna på bild, så jag lägger upp en bild på det jag hade på mig igår, liggandes på ett golv istället. Det var riktigt skoj och det var massvis med folk ute. Såna kvällar vill jag ha mer av!

Skinnjacka från Only, linne från hm, kjolen har jag sytt själv, pumps från Roots, Neonrosa nagellack från Depend, armband från glitter och strumpbyxor från hm.

Jag kom hem vid fem i morse så jag är riktigt trött idag. Det blir en tidig kväll för mig.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Är skinnjackan från VeroModa för 799?

Postat av: Tusse

Michelle: Jajjemän det är den :) Den är välanvänd och verkligen värd varenda krona.

2007-08-15 @ 19:01:53
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback