Ingen lycka

image309
Jag har suttit länge och letat silvriga skor på nätet nu. Det är hur svårt som helst att hitta ett par som ser ut som jag vill. Än så länge har jag inte lyckats i alla fall. Men jag hittade skorna på bilden ovan. Dom tycker jag är riktigt snygga. Om dom bara hade varit silvriga hade jag kunnat åka nästan hur långt som helst för att få tag på dom. Sandalerna finns på
Bianco, som tyvärr inte finns i Skellefteå eller Luleå heller för den delen. Närmaste stad för mig blir Umeå. Hade dom varit silvriga hade jag åkt dom 15 milen för att köpa dom.

I helgen är jag hos mina föräldrar i Luleå och hälsar på. Det kommer inte hända så mycket här. Jag ska mest bara vila upp ryggen efter alldeles för mycket och tungt jobbande i veckan.

Ha en bra dag!

Bild: Bianco Footwear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback