GLAD PÅSK!

image299

Varför finns det inga påskharar i Sverige? Vi borde också ha den traditionen med en påskhare tycker jag. Om inte annat så är dom ju hemskt söta. Idag ska det i alla fall vara en påskkyckling på Coop Forum här i Skellefteå mellan 11-19. Den är säkert jättesöt. Trots att jag är över 20 år, så skulle jag ha gått dit och tittat på den, om det inte vore för att det nästan är storm här.

Under påsken ska jag för ovanlighetens skull inte göra något speciellt direkt. Annars brukar jag alltid vara i fjällen med släkten, men i år blir det inte så. På lördagkväll blir det utgång, men i övrig så ska jag nog försöka plugga en del och mest bara ta det lugnt.

Jag mötte faktiskt en påskkärring idag. En äldre tant som kom och bjöd mig på godis. Man blir glad av såna.

I år hade jag helst velat ha ett armband i mitt påskägg. Just ett sånt armband som jag bloggade om för
några dagar sedan. Jag bara måste ha ett sånt nån gång i mitt liv. Vad vill du ha i ditt påskägg?

Jag hoppas att alla mina läsare får en alldeles underbar påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback