Förväntningar

Just nu så har jag höga förväntningar i mitt liv. Närmsta månaderna kommer det hända mycket bra som kommer göra mitt liv till en mycket bättre upplevelse. Det kommer bli så kul och jag kommer bli så lycklig. Hoppas jag i alla fall. Jag mest bara skuttar runt som en tokglad norrlänning och väntar på att tiden ska gå så att jag får vara med om det.

"Stormen" verkar ha lugnat ner sig nu. Det ska tydligen blåsa hela helgen, men inte lika mycket som dom senaste dagarna. Speciellt idag var det hemskt. Både jag och min lilla hund höll på blåsa bort, så det har knappt gått att vara ute.

För övrigt så är jag lite besviken och irriterad. Jag
läste i Tarus Blogg för ungefär en vecka sedan att Permanent Vacation skulle komma upp på Shopaholic efter helgen, men det har inte hänt ännu. Nu är det ju nästan helg igen. Jag vill ha min skjorta nu! Taru är ju så snygg i sin. Sådär fin vill jag också vara.

Nu är det dags för mig att sova. Det är en av mina favoritsysselsättningar. Jag ska upp tidigt imorgon och ut och springa. Jag ska bli en riktigt aktiv tjej. Min fredag ska bli en bra dag :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback