Dry Lake

image304
Jag går och hittar webbshoppar var och varannan dag. I
Elle såg jag en annons för Dry Lakes webbshop. Jag vill nog i princip ha allt där. Perfekt för en tjej som bor mitt i dom norrländska skogarna (inte riktigt, men nästan) och sällan tar sig till sthlm.

Det var nog inte så länge sedan som jag såg att Sofie Farman hade ett linne från Alexander McQ. Linnet är så fint och det finns på Dry Lake. Gult som jag vill ha massor av i vår. Jag vet inte varför, men jag gillar det så mycket. Kanske för att jag är trött på allt grått och svart från hösten och vintern.

För ganska länge sedan så såg jag ett program på MTV (Strössel kanske?) där smyckena från Arena CPH var med. Då tyckte jag att dom var så snygga, men dom var lite svåra att få tag på för mig. Jag hittade dom bara på Saks, men nu finns Arena CPH:s smycken på Dry Lake, vilket är mycket bättre. Halsbandet som är på bilden ovan är så fint tycker jag, även om jag är väldigt trött på halsband nu. Nu är det armband i massor som jag vill ha!

Bild: Drylake.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback