Anna Lou of London

image316
Jag är lite smått besatt av färgglada saker för tillfället.
Anna Lou of London gör jättesöta smycken i akryl bland annat. Anna Scaife är grundare av märket och smyckena säljs i 250 affärer världen över. Bland annat Madonna, Kylie Minogue och Peaches Geldof har burit Annas smycken.

Armbandet med regnbågen är min favorit. Det finns i flera olika färger och jag gillar dom allihop. Just nu lutar det lite åt att jag vill beställa ett, men jag har gett mig själv shoppingförbud. Mina shoppingförbud brukar inte hålla särskilt länge, men jag ska göra ett försök.

Anna Scaife's motto när hon gör smyckena är: "Everyone has something special and beautiful about them, so let's flaunt it!"

Bild: Asos

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej,
Jag heter Helena och jag har nyligen lanserat en ny webshop för kosmetika och accessoarer, www.inezza.com.
Vi har ett urval av Anna Lou of Londons smycken, bl a hennes läckra regnbågsarmband.
Välkommen in och kika!
Med vänliga hälsningar,
Helena Walin

Postat av: Tusse

Helena: Jag ska genast kolla in webshopen :)

2007-05-07 @ 11:11:26
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback