Önskeoutfit - Svart som natten

35908-124

Jag är helt frälst i färgen svart i höst. Jag vill ha allt i svart.

  • Ring från Kenneth Jay Lane. En cocktailring känns som ett måste för mig i höst. Den här gillar jag riktigt mycket och den är inte så dyr heller. ca 70 euro.
  • En underbar ldb från Tomas Maier. Jag har ännu inte riktigt hittat en perfekt svart klänning till hösten och det måste jag göra.
  • Chloéväskan är ju bara så underbar. Någon gång ska jag ta mig råd att köpa en väska från Chloé. Jag har aldrig sett någon i verkligheten, men dom ser helt fantastiska ut.
  • "Cuffs" är väldigt trendigt i höst vad gäller smycken. Det här armbandet från Kenneth Jay Lane är så fint. Jag gillar nog alla smycken från KJL egentligen.
  • Jag har fortfarande inte hittat några lackpumps. Dom jag ville ha från Haléns är slut. Pumpsen från Miu Miu är riktigt fina. Om jag får sisådär 2 500 kronor över nån gång (vilket aldrig brukar hända), så kommer dom att bli mina.

Bilder från Net-a-porter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback