Skobegär

Jag vill ha massor av skor från TopShop. Jag har inte köpt pumps på evigheter känns det som och jag skulle verkligen behöva ett par nu.

  • Ett par med ankelrem har jag velat ha länge. Dessutom är dom i lack som jag tycker är så snyggt. Det här är verkligen ett par som jag skulle vilja ha.
  • Leopardmönstet börjar jag tröttna på. Det har varit för mycket sånt nu överallt, men ett par söta leopardpumps med en rosett som dom här kan man inte annat än tycka om.
  • Annars är det ju alltid kul med skor i en avvikande färg. Gula eller röda kan vara riktigt snyggt att ha om dom matchas rätt med kläderna.
  • Men guldskor har alltid varit något som jag gillar. Dom här skulle bli så fina som partyskor på dansgolvet.

Nu längtar jag verkligen efter lönen som kommer om två veckor...


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

TopShop har så många snygga skor!

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback