Shopping

Så underbart det var att äntligen få lite lön. Det har blivit lite shoppande hittills i alla fall. Jag kollade in dom här shortsenHM. Gillade dom verkligen... på galgen... men inte på mig. Med rätt figur är dom säkert jättesnygga.

Jag hittade åtminstone lite nya underkläder. Bh och trosor i rosa med glitter på. blev det. Mer jag än så kan det inte bli. HM är bra på underkläder tycker jag.

Gina Tricot hittade jag en svart tunika, en lila sidenblus och ett svart lackskärp med en rosett på. Det är så synd att det inte går att länka från Gina Tricots hemsida.

Jag har fortfarande inte fått tag på några nya pumps ju. Vill så gärna ha ett par, men hittar inga snygga. Jag är alldeles för kräsen med kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback