Shopping i Luleå

Jag har hunnit med att vara några dagar i Luleå. I lördags for jag dit. Riktigt trevligt har jag haft det. Lite shoppande hann jag med som tur var. Intressantare shoppingkollage än såhär blev det inte med paint. Men det ska bli bättre ordning på mig snart.

35908-128

Till slut fick jag tag på en vinterkappa som jag gillar och som inte kostar för mycket. Den är från
Vila. Ullkappor är riktigt fint tycker jag och rött passar bra i min väldigt färglösa garderob.
Den svart-grå-randiga klänningen hittade jag på Lindex. Förut så har jag aldrig brukat köpa kläder där, men nu har jag börjat gilla den affären riktigt mycket.
Jag har tänkt att jag ska ha den ovanpå den rosa farfarströjan och ha dom rosa benvärmarna till det, som också är från Lindex. Svarta tjocka strumpbyxor ska jag också ha till, annars fryser jag nog ihjäl.
Min foundation tog slut medan jag var i Luleå och det var då tur det, för Biotherm finns inte i Skellefteå. Jag ville verkligen prova det märket och hittills är jag nöjd. Den köpte jag på min favoritbutik i Luleå: Presenta & här. Personalen är så duktig och hjälpsam där.
Jag hittade till slut ett par ridstövlar också som jag gillade. Av alla affärer här på jorden så hittade jag dom på Coop Forum. Billiga var dom och det sista paret i den modellen köpte jag.
Jag är riktigt nöjd med det jag hittade där och alla dom sex sakerna kostade bara 1 550 kr tillsammans. Alldeles perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback