Klockor

Efter en shoppinglös månad så har jag blivit helt shoppinggalen tror jag. Jag vill ha allt! Nu har jag kollat in dom söta klockorna från Juicy Couture. Jag gillar allt som är sött och gulligt och rosa, så en rosa klocka med velourarmband och en söt lite yorkshireterrier på urtavlan skulle passa mig alldeles perfekt. Det är ju så tråkigt att det ska vara så dyrt med all tull, skatt, frakt och allt vad det då är som kostar för att få hem alla söta saker till mig.

Men om jag ändå skulle beställa en klocka så kan jag ju lika gärna beställa den underbara päronklockan från Marc by Marc Jacobs som jag så gärna vill ha, men jag tycker att det är lite onödigt att frakt m.m kostar lika mycket som själva klockan. Den söta rosettklockan skulle jag gärna vilja ha också. Jag är ju helt utan klocka så jag skulle egentligen behöva en ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback